نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ایده های نقل و انتقالاتی یووه با PSG ؛ ستاره های ورودی و خروجی بیانکونری چه کسانی هستند ؟!

ایده های نقل و انتقالاتی یووه با PSG ؛ ستاره های ورودی و خروجی بیانکونری چه کسانی هستند ؟!

با وجود اینکه به روز های پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی نزدیک میشویم تیم ها هنوز از تلاش برای تقویت خود بازننسته اند و یوونتوس نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

روز آخر نقل و انتقالات تابستانی در سری آ ایتالیا و چند کشور دیگر پایان همین هفته است و فابیو پاراتیچی در تلاش است تا یوونتوس قدرتمند تری را روانه مسابقات کند در همین رابطه و به گزارش از توتو اسپورت:

 

در روز های اخیر یوونتوس با لئوناردو مدیر ورزشی PSG دیدار کرده است. از این رو چندین جابه جایی بین دو باشگاه پیش بینی می شود مانند: معاوصه ی امره جان با دراکسلر وینگر 25 ساله ی آلمانی یا آنخل دی ماریا وینگر 31 ساله و پر آوازه ی آرژانتینی، البته مهم تر از آن جابه جایی میرالم پیانیچ با مارکو وراتی هافبک ایتالیایی تیم پاریسی است.

 

لازم به ذکر است علاقه ی یوونتوس به نیمار فوق ستاره ی برزیلی پاریس سنت جرمن نیز بر کسی پوشیده نیست و تیم تورینی حتی حاضر است دیبالا را وارد معامله او کند اما عدم تمایل ستاره ی آرژانتینی بیانکونری به ترک تورین و وضعیت مبهم نیمار این انتقال را تا این لحظه غیر ممکن کرده است با این حال باید منتظر ماند و دید در روز های آتی چه اتفاقاتی به وقوع خواهد پیوست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: